Szanowny Kliencie,
dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.
Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Reklamację możesz złożyć na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Rolna 2, 58-200 Dzierżoniów
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: strefaszkolen.info@gmail.com
Podaj w opisie reklamacji:
- informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
- swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Można skorzystać z naszego wzoru reklamacji, jednak nie jest to konieczne i wymagane.
………………………………….
Miejscowość, data
Formularz reklamacyjny / odstąpienia od umowy*
- Dane nabywcy (imię i nazwisko, nazwa firmy, NIP)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………. - Dane kontaktowe nabywcy ( adres e-mail, numer telefonu)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………. - Nazwa reklamowanego towaru ( numer zamówienia jeśli jest znany)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………. - Data zakupu/ odebrania towaru
……………………………………………………………………………………………………………………………………………. - Przyczyna reklamacji / odstąpienia od umowy (odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od zakupu można dokonać bez podawania przyczyny)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………. - Dokładny opis uszkodzeń / niezgodności z umową – jeśli dotyczy
……………………………………………………………………………………………………………………………………………. - W miarę możliwości proszę o: (właściwe zaznaczyć)
- wymianę towaru na wolny od wad
- wymianę towaru na inny towar
- zwrot gotówki na konto nr …………………………………………………………………………….
………………………………….
Czytelny podpis